środa, 4 maja 2016

Opłacalność naprawy auta vs Złomowanie

W ciągu przeglądów testowych, nienadzwyczajnie możliwości i potrzeb produkowanych procedurami i środkami diagnostycznymi, przebiega identyfikacja stanu technicznego wehikułu a także jego teamów i części. Poza tym ustalane są podstawy niesprawności i sposoby ich skreślenia. Na przestrzeni przeglądu kontrolnego determinowane są potrzeby i zakres prac regulacyjnych, które powinno się wykonać. Prace związane z mocowaniem połączeń polegają na kontroli stanu śrub, zatrzasków, nitów itp, wymianie zepsutych jak i ulepszeniu osłabionych. Do prac smarowniczych zaliczane jest okresowe adiustowanie oraz handel wymienny olei w napędzie i składnikach teamu pędnego, przekupywanie łożysk i stawów, przekładni kierowniczej i tak dalej.


Do tej brygady robót kwalifikowane jest dodatkowo uzupełnianie i wynagrodzenie w naturze innych płynów eksploatacyjnych, przykładowo. hamulcowego, amortyzatorowego oraz oczyszczanie i handel zamienny filtrów. Adiustowanie paliwa i olejów, cieczy chłodzącej i płynu do spryskiwania szyb. Prace przy ogumieniu polegają na obserwacji i dopełnieniu ciśnienia powietrza w oponach, zamiataniu przejmujących obiektów z opon, przesuwaniu i wymianie opon. Profesje demontażowo-montażowe są związane z wymianą teamów pojazdu na sprawne czy też uszkodzonych części w teamach na najnowsze albo cucone. Barter części, systemów, układów i zespołów jest używana zarazem przy renowacjach aktualnych, jak i głównych.

Opłacalność napraw vs złomowanie samochodu


Modernizowanie elementów wehikułu, równolegle teamów, jak i części, odbywa się w większości przypadków w uzupełniających warsztatach względnie specjalizowanych wydziałach. Reperowanie zespołów polega na sporządzaniu prac demontażowo-montażowych myciu, diagnozowaniu silnika, skrzynki szwungów, przekładni kierowniczej itp.. czy też wymianie ewentualnie wyrównaniu ich zepsutych modułów. Odnawianie instalacji i narzędzi elektrycznych może być produkowane zarówno na stanowiskach naprawy aktualnej, jak i w specjalistycznych warsztatach. W warsztatach odnawiane są narzędzia i instrumenty wyposażenia elektrycznego wehikułów, których nie ma jak naprawić wyraźnie w pojeździe.

Są one polerowane, diagnozowane na subsydialnych stanowiskach, rozbierane. W następnej kolejności uszkodzone podzespoły są zastępowane ewentualnie poprawiane. Prace skorelowane z odnawianiem akumulatorów polegają na umyciu i wysuszeniu, rozładowaniu, zlaniu elektrolitu, demontażu, przemyciu, wymianie fragmentów baterii. Poprawianie systemów zasilania paliwem polega na kalibracji samotnych fragmentów ściągniętych z pojazdu z wykorzystaniem ekstra przyrządów albo na ich reperacji. Naprawianie ogumienia polega na demontażu opon, reperacji tarcz kół, wulkanizacji dętek i opon, potencjalnym bieżnikowaniu opon oraz wyrównoważeniu kół. Prace skorelowane z modernizowaniem chłodnic i zasobników paliwa polegają na lutowaniu oraz kontrolowaniu szczelności na dodatkowych stanowiskach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz